Friday, January 8, 2010

cont... :P

i noe it still not that lambat to talk bout new year..wawawawa bru 6 ari kite melangkah masuk t0 tahun baru,2010...
when we heard about tahun baru,mostly kite akan dgr gak d'word azam..walhal..selame ni jarang nk sebot word tuh hakhak
but,mcm connected jew..dgr jew tahun baru,msti akan timbul those azam2 tahun baru altogether :P
btw,same goes wif me gak..ibelieve everything did d same cause,when we set our 'azam' or target,we noe we gonna fight for it..aite?
so,ape ea azam2 ai for tahun ini?

jeng..

jeng..

jeng....

tajuk karangan: AZAM SAYA
nama: SITI NUR AZILAH
kelas: TAHUN 6
(motiiiiiiiiiippp...perasan mude giler u'olls hahahaha) ;p

Tahun ini tahun 2010.Semua orang mempunyai azam. Begitu juga dengan saya. Azam ialah cita-cita yang ditetapkan menjelang setiap tahun baru supaya manusia memahami apakah tujuan dan sasaran yang harus dllaksanakan pada tahun tersebut. (pheeww...ayat mcm skema sioott hahahahaha..lamer giler xmengarang macam zaman sekolah2 hehehe i noe ckgu BM ai msti ala-ala bangga now :))
Pada tahun ini,saya telah memasang beberapa azam. Iaitu:-

1. saya nk pastikan di tempat kerja baru ni lebih baik dari tempat lamer.huhuhu not saying old place is not kewl but,everybody need to step up rite..since i've be given 2 start new career wit new environment,new job scope,new frenz,everything new'lah.. hahahaha but,i do miss ma old workplace,it teaches me a lot yet i think i need to make bigger move so,i cud make changes in me then..insyaallah...

2. Abah nk p Mekah..Insyaallah,i want to provide him everything he gonna be needed..pray for me dad so,im giving ma best to make sure u get everything u deserved to.. i loff u abah...ur my strength,my spirit,ma point of life..u've teach me too much bout life,my wish for you just 2 make u happie n fulfill all ur wish.insyaallah...

3.Improvement in me..maybe i blh jew xnk elaborate more,tp,yang pasti.. deep in me i da taw apew bnda ai nk sangat2 to be change in me hehehe but,basically for sure nk improving ma self,be much better within familia,be my abah gewd daughter hek3...gewd sista for ma brother n lil'sis....gewd maklang for all ma baby niece n nephew....gewd frenz for all my frenz...gewd worker towards ma boz,fully commitment towards ma job....havin gewd bonding with all ma click.....success in biz i've jumped into..go.go,chaiyok2!!!!.......beink nice with everyone lah..insyaallah i'll try... <>

4.Saya nk my own property by diz year!!!!!!!!!!!!!!

5. Mr sumbody..u noe who u are hehehe...
n.m.n......thanks for showed up in ma life..u muncul akhir tahun 2009 which suddenly giving bright in me till now... its unexpected..u tn=anyerlah sapew2 pown,they wont expect it too hahahahaha
coz adelah sangat lawak tuk beink in love ng person yang xpenah bkawan ngn u,xbercakap ngn u,blh kate..we hate each other before n try not to interfere in idop masing2 pown...tp,tuhan maha kaya..after 13 years,u muncul tibe2...n did color ma lyfe... thanks dear for beink there for me..rilly appreciate it..now i loff u wit all ma heart..maybe im not dat melampau kaye so blh bag hummer kt u sejibik,duit bnyak2 dlam akaun u kew,ataw apew2 kebendaan mewah dalam idop,but,humble me will loff u forever as long our jodoh dikuatkan Allah s.w.t..we'll pray for that rite?? i akan always be by ur side,helping,supporting,caring,loving,ad everything u gone thru in lyfe...u blh nampak i kt sebelah.even if u wish to swipe me over,i still be there...hahahaha brani2 u nk swipe i ea bb? hak3
tp,from d bottom of ma heart,i love u n.m.n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! byk sgt harapan kitew tahun ni kn,so many we've plan together.hope its diredhai Allah s.w.t and everthing gonna move smoothly..i doa our relationship berkekalan,diberkati by our parents n familia,dirahmati Allah s.w.t...


1 comment:

Unknown said...

I will pray 4 ur happiness, sis... Pray for me too, k... ^^