Wednesday, March 25, 2009

ahad yang penat..




hehehe
pnat btol last ahad arituh.. ajak my other half g exercise la konon..jalan2 round tasik permaisuri nearby our house tuh. tup2..diew bawak me jogging ntah brape km ntah..siyez pnat giler hahaha {da lamer kot xjogging n exercise.} me sempot sekejap.hihihi boleh plak my other half gelakkn i coz i yang menggatai sgt ajak nk exercise skali pancit hahahahaha but,that was fun tho..spending tyme together meluruhkan lemak2 yang adew ni kn hehehe tp,after jogging tuh,for sure la perut lapa aite.. we drove back home then singgah kt NYONYA KOPITIAM,area umah kiteorang ni jew.. he had nasi goreng seafood n otak2,while me order nasi lemak nyonya..OMG!!! apew gune beria2 jogging td tu,if paz tuh mkn berlemak kn hahahaha but,its ok la,take it as a treat for myself sekali sekala kn :P



this is what i had..yummy nasi lemak with chicken hahahaha (bedd,pls b serious if u want 2 diet)

No comments: