Tuesday, August 16, 2011

terima kasih...

terima kasih kalian...

sebab buat mood aku sangat dingin...

sebab langsung tak membantu even mampu....

sebab menggunakan mata sebaiknya melihat aku....

sebab ada di sekeliling tanpa menyedari....

terima kasih sangat...

aku tetap senang hati...

bila moody,mood aku nak buat kerja jadi bertambah..

bila moody,kerajinan aku jadi terlampau...

bila moody,aku akan fokus tanpa peduli korang...

bila moody,kerja aku siap dengan cepatnya..

terima kasih..

terima kasih..

terima kasih...

**nk lepas geram jap....

aAarrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhdemmiitttttttttttttttttttt~
demmitlasumerkejeakuwatsumermelangoktengoktvingatumahniadaoranggajipesiotan~~

okay..dah lega..

phew!~

now boleh senyum balik,tersandar kekenyangan dengan nasik beriyani ayam..
yummssssssssssssss (sis eim,pnjam ur TM jap hehehe)..
sambil layan cite fanboy & chumchum...

NITE......................

No comments: