Wednesday, October 8, 2008

bengang!!!!!!!


eee..bengang giler dengan makhluk yang tak reti-reti nk trime hakikat..
da r perasan bagus paztu nk blagak baguz n btol sntiasa lak tuh..btol2 buat aku hangen....
bodowh btol!!!huh!
smlam,aku kna kidnap ngn ex aku yg cm bangang..
siyes gear gak perot aku tyme diew kuarkan pisau rambo diew.kaler biru.
siyes mamat ni psiko..
ya allah..selamatkanlah hambamu ini..
diew maseh xpat trime aku ngn die xde ubungan dah juz bcoz aku yang mintak lpas..konon ego tercabar r kna tinggal ngn awek.maklom sum guys ni ego melangit..they prefer to dump gurl instead of beink dumped..gosh~!!!
bertekak ngn owg mcm ni pown xkemana.dowg nk gak menang,rase diri tuh bgus sgt.
bengang giler akuh!!!!!!!!!!!!!!
da ar sebok ganggu family aku,die still pkir diew bguz n aku akan fall on him again..plishhhhhhhhh........
mati idop blik pown namoh aku..
sejak break n diew xpat trima hakikat tuh,ketara pangai die lain..
dark side of him yang selama ni xpnah reveal kt aku...
cam syiot....... penin aku..
gonna stop diz thing bfore he started to destroying mylyfe again n again..
eeeeee!!!!!geraaaammmmmmmm............

2 comments:

Anonymous said...

kami encik lelaki memang ego kalau ko nak tau cik katil... i oso cannot esep rim aku tercabut dek kerana memang nak tercabut.. memang ego aku cakap sebab ko yang lebih muatan yang menyebabkan ianya tercabut... sekian, terima kasih.

bedd@azilahsharif said...

bongok la ko ni encik apis hahahahaha
tp,now muatan aku da kurang..
Yeayy!!
aku blh naek ketew ko ag x?
hahahaha