Sunday, July 8, 2012

silent...........................cuming back!!!

its been such a looooooong time since me update mi blogie.. ya ampuunn...ntah ape2 je dlm kepale ni tp,masih xsempat-sempat nk publish'kan..
 sy rase blog ini akan bertukar tak lama lg.. mungkin jd blog me,foodie,n resepi kot hehehehe
*sebab had a talk with my ex housemate ritu.. suggesting if i rajin wat food blog plak hahaha credit to miza la ni :) http://mizantummy.blogspot.com/ her blogie
  ermm, yaaa..yaaa... i keje balaci kt dapor now.. ;p
having sho much fun..alhamdulillah..
 apepon,sebelum tuh, i nk ltak sum of my "masterchef journey" photo.. as my memories,n review of my precious moment in masterchef malaysia pertama.. wink2 :**
hurmm.giler lame nk upload sume gambar nih..haiyaa.. simpan dlm harddisc je la nih if cenggini.. 2011.. thank you astro for my masterchef journey experience. h.a.p.p.i.e......................... hugs! *insyaallah,entry masak2 menyusul selepas nih :p

1 comment:

miza&tummy said...

Lucky yet talented bed...